خانه / پودر شکلات سفید / خرید عمده پودر شکلات سفید و سیاه ارزان

خرید عمده پودر شکلات سفید و سیاه ارزان

خرید پودر شکلات سفید و پودر شکلات سیاه به صورت عمده ۲ نوع خریدی است که در بازار توسط تولید کنندگان انجام می شود در واقع پودر کاکائو ۱۰ -۱۲ منظور است که با گوناگونی محصول و با برندها و رنگ و طعم های متفاوت در بازار با قیمتی ارزان توسط شرکت های بازرگانی پخش عرضه می شود.
بهترین پودرهای شکلات و شکلات تلخ و شیرین را می توانید از این مرکز فروش کاکائو به صورت مستقیم از تولید و یا واردات این محصول در کنار ۲ نوع کره کاکائو بی بو و بو داده شده داشته باشید.

خرید پودر شکلات سفید

خرید پودر شکلات سفید

خرید پودر شکلات سفید به صورت عمده را می توانید در کنار ۱۰ ها نوع پودر کاکائو را از شرکت های بازرگانی داشته باشید.
پودر شکلات سفید در واقع باید از کره کاکائو برای تولید ان استفاده شود و دارای طعم بسیار متفاوت است و این قابلیت را دارد که با انواع نوشیدنی های گرم میکس شود، کاربرد زمانی این محصول مربوط به تماما فصول سال و مخصوصا پاییز و زمستان است.

خرید پودر کاکائو سیاه

خرید پودر کاکائو سیاه

در کنار خرید پودر شکلات سفید انواع پودر کاکائو مخصوصا کاکائو سیاه را در کیسه های ۲۵ کیلویی و چربی ۱۰-۱۲ درصد چربی را می توانید برای واحد تولیدی خود خریدرای کنید.
در بازار ایران چند پودر کاکائو تیره و یا سیاه رنگ است که بسیار مورد توجه تولید کنندگان قرار گرفته است که می توان به پودرهای اسپانیا البته یک کد ان و یا اینکه کمی روشن تر اسنو و اولکر ترکیه و یا بنسروپ اشاره کرد البته پودر سیاه رنگ دیگری هم در ایران به نام افریقانا تولید می شود.

پخش بهترین مارک پودر کاکائو سیاه

پخش بهترین مارک پودر کاکائو سیاه ایرانی

بهترین پودر سیاه رنگ و بهتر بگیم تیره ای که در ایران تولید می شود مارک افریقانا است که در کارخانه شیرین عسل با کد F11 در کیسه های ۲۵ کیلویی با همان درصد چربی ۱۰-۱۲ وارد بازار می شود و توسط نمایندگی های فروش پخش می شود.
بسیاری از تولید کننده ها در کارگاه ها و کارخانجات سراسر کشور و مخصوصا شیرینی پزان و یا تولید کنندگان کیک و کلوچه خریداران عمده کد F11 افریقانا را تشکیل می دهند بنابراین از این مرکز خرید کاکائو می توانند علاوه بر این کاکائو تولید ایران انواع پودر کاکائو را خریداری کنند.

خرید عمده پودر کاکائو ارزان

خرید عمده پودر کاکائو ارزان

قیمت خرید کاکائو زمانی صورت می پذیرد که خریداران این محصول را به صورت عمده سفارش دهند و از تهیه از طریق مراکز فروش در بازار های هر شهری به سمت شرکت های بازرگانی روی اورند به این دلیل که به نوعی با این روش خریدی دست اول انجام می دهند.
بنا براین برای خرید پودر کاکائو سفید و یا انواع مختلف ان برای تولید شکلات تلخ و یا انواع شکلات دیگر از قبیل شکلات تخته ای و یا فانتزی و کادویی با ما در ارتباط باشید.

 پودر کاکائو ارزان مالزی

پودر کاکائو ارزان مالزی

به طور کل پودرهای کاکائو تولید قاره اسیا مخصوصا پودرهای اندونزی و مالزی در ایران ارزان تر از کاکائو های کشورهای دیگر است که می تواند چند عامل داشته باشد که مهمترین ان کیفیت این محصولات است به این دلیل که از نظر تولید کنندگان این پودرها از حلالیت و رطوبت خوبی برخوردار نیستند.
البته با توجه به قینمت ارزان و بی اهمیت بودن کیفیت ۱۰۰ درصدی برای برخی تولید کنندگان این پودرها را به صورت عمده سفارش می دهند و در محصولات خود استفاده می کنند.
کارخانجات کیک و کلوچه و یا انواع بیسکویت خریداران پودر کاکائو ارزان هستند که ما از همین سایت اعلام امادگی برای تامین درخواست این واحدهای تولیدی می کنیم.

کاکائو روشن و تیره برای خرید

تفاوت پودر کاکائو روشن و تیره برای خرید

خریدران پودر کاکائو ۲ دسته هستند که هر کدام یک نوع پودر کاکائو ۱۰-۱۲ را خریداری می کنند و تنها تفاوت انها برای خرید این محصول در انتخاب رنگ است که عده ای روشن و عده ای تیره درخواست دارند این اختلاف سلیقه در مورد رنگ فقط به محصول تولید شده توسط انان برمی گردد و باید کاکائو مخصوص خود را خرید کنند.
کاکائو روشن معمعولا در کارخانجات بستنی و یا لبنی استفاده می شود و کاکائو تیره در مجموعه های تولید شکلات و کیک و کلوچه و یا اکثر قنادی ها استفاده می شود.
برای تامین هر نوع پودر کاکائو و کره کاکائو به همراه روغن جانشین کره کاکائو و حتی پودر نارگیل چرب و خشک در کنار کارخانه داران تولیدی هستیم.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صادرات شکلات تولید کنندگان با (berkaman) بازرگانی برکامان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09127844120
پست الکترونیکی: berkamanco@gmail.com
کانال تلگرام