خانه / پودر شیر غیر لبنی / مرکز فروش پودر شیر غیر لبنی قهوه

مرکز فروش پودر شیر غیر لبنی قهوه

فروش پودر شیر غیر لبنی قهوه فله ۲۵ کیلویی محصول کشورهایی مانند مالزی، اندونزی، چین و یا المان در بازار ایران با بالاترین کیفیت در این مرکز فروش شکلات و پودر کاکائو در حال انجام است.
پودر شیر غیر لبنی قهوه همان پودر شیری است که در کنار قهوه و یا در ترکیب انواع کافی ها و کاپوچینو و یا چای ماسالا ترکیب می شود و به این محصول شکل و طعم خاص می دهد.

فروش پودر شیر غیر لبنی قهوه

فروش پودر شیر غیر لبنی قهوه

فروش پودر شیر غیر لبنی که در ایران به کریمر و یا کافی میت معروف است در نوع فله ۲۵ کیلویی در ۲ نوع خاص که دارای چربی ۳۰ درصد و ۳۵ درصد است در حجم های بسیار بالا پس از واردات در این مرکز انجام می شود.
با توجه به نظر مشتریان انواع پودرهای شیر غیر لبنی که وارد ایران می شود دارای کیفیت خوبی هستند اما در مورد پودرهای غیر لبنی ایرانی هم فعالیت داریم که این موارد هم از مشتریان خود برخوردار هستند.

پودر شیر کافی میت فول دریم

پودر شیر کافی میت فول دریم

کافی میت فول دریم نام پودرشیر چینی است که در بازار ایران در نوع ۳۵ درصد ان فروش بسیار خوبی دارد این محصول در پاکت های ۲۵ کیلویی فله وارد بازار می شود.
با توجه به اینکه کافی میت از مصرف بسیار زیادی در صنعت قهوه در ایران برخوردار است بنابراین اشنایی با برندهای موجود در ایران و کیفیت این محصولات از لازمات فعالیت در این خصوص است.

انواع کافی میت

انواع کافی میت

کافی میت در ایران دارای انواع مختنلف برندها با درصد چربی هایی همچون ۳۰ درصد ۳۲ درصد و ۳۵ درصد و ۷۰ درصد است که هر کدام دارای کاربرد خاصی از نگاه مصرف کنندگان دارد:

  • کافی میت موکاته در ۲ نوع ۳۰ درصد و ۳۵ درصد
  • کافی میت فول دریم ۲ نوع ۳۵ درصد و ۷۲ درصد
  • کافی میت اندونزی در ۲ نوع ۳۲ و ۳۵ درصد
  • کافی میت ۳۵ درصد المانی
  • کافی میت ایرانی گلشاد با درصد چربی بالای ۳۰ درصد
مرکز پودر قهوه اسپرسو فوری

مرکز پودر قهوه اسپرسو فوری

پودر اسپرسو که نوعی قهوه فوری محسوب می شود در ایران دارای انواع مخنتلف هندی، برزیلی، کلمبیا و ایرانی می باشد که با توجه به کاربردهای مختلفی که دارد توسط خریداران در نوع خاصی خریداری می شود.
بیشترین کاربرد این پودر قهوه فوری اسپرسو استفاده مستقیم و یا اینکه تولید محصولات پودری از قبیل کافی میکس و یا کاپوچینو است.

انواع قهوه های فوری

انواع قهوه های فوری

قهوه فوری البته نوع فله ان در بازار دارای انواع مختلفی است که در کارتن های ۲۰ تا ۲۵ کیلویی در کارخانه محل تولید بسته بندی می شود.
قهوه های فوری دارای ۳ نوع بسیار شناخته شده قهوه فوری کلاسیک، قهوه فوری گلد و قهوه فوری اسپرسو می باشد که محصول کشورهای مختلف و البته ایرانی هم در این موارد دیده می شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صادرات شکلات تولید کنندگان با (berkaman) بازرگانی برکامان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09127844120
پست الکترونیکی: berkamanco@gmail.com
کانال تلگرام