خانه / رست قهوه / مرکز رست قهوه ۱ کیلویی

مرکز رست قهوه ۱ کیلویی

قهوه ۱ کیلویی رست داده شده با رست های مورد نظر شما را در ین مرکز اماده می کنیم و با بسته بندی های با کیفیت روزنانه به مقصد مشتریان ارسال می کنیم.
با توجه به اینکه شرکت های زیادی روی به فروش قهوه از طریق سایت های مختلف اورده اند و این سایت ها هم واسطه هستند بنابراین ما در این مرکز رست دانه قهوه با هدف حذف واسطه ها اقدام به فروش با بسته بندی های یک کیلویی و بالاتر از محل کارخانه کرده ایم.

قهوه ۱ کیلویی

قهوه 1 کیلویی

قهوه ۱ کیلویی را در قالب ۱۰ ها نوع دانه قهوه با رست های مختلف در مورد عربیکا و روبوستا و میکس های ترکیبی با هدف تبلیغ برند و رضایت مشتریان اماده می کنیم و مستقیم از محل رست جهت مقصد مشتریان ارسال خواهیم کرد.
بسیاری از خریداران علاقه زیادی به تهیه دانه قهوه مورد نظر خود از محل رست هستند که این مهم را نمی توانند به دلایلی انجام دهند بنابراین این سایت بستر خرید انواع دانه قهوه رست داده شده را برای مشتریان فراهم کرده است.
قهوه هایی که تماما از بهترین قهوه های وارداتی رست می شود و البته رستر این قهوه ها هم باید حرفه ای باشد که ما به این موضوع هم توجه کرده ایم و در نهایت مهمترین بحث که قیمت می باشد را هم لحاظ کرده ایم.

مرکز رست قهوه

مرکز رست قهوه

رست قهوه و کیفیت دان های قهوه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است البته برای ان دسته از خریدارانی که به دنبال کیفیت صرف نظر از قیمت هستند، رست دانه قهوه در این مرکز با توجه به پیشنهاد شما از نظر رست با بهترین کیفیت و دان های موجود وارداتی بازار انجام می شود.

قهوه خام کیلویی

قهوه خام

قهوه خام به صورت ۱ گونی که حدود ۶۰ کیلویی می باشد در مورد ۲ نوع قهوه عربیکا و روبوستا البته در انواع مختلف ان در بازرگانی برکامان به صورت ارسال مستقسم از انبارهای تهران و اصفهان روزانه به مقصد مشتریان ارسال می شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صادرات شکلات تولید کنندگان با (berkaman) بازرگانی برکامان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09127844120
پست الکترونیکی: berkamanco@gmail.com
کانال تلگرام