خانه / شکلات ایسودا / فروش صادراتی شکلات صبحانه ایسودا aysuda

فروش صادراتی شکلات صبحانه ایسودا aysuda

فروش شکلات صبحانه ایسودا aysuda جهت صادرات در شیشه هایی با وزن های ۱۰۰ گرم ۱۶۰ گرم ۲۵۰ گرم ۳۰۰ گرم و ۳۵۰ گرمی در بازرگانی برکامان در حال انجام است.
برای خرید شکلات صبحانه مرغوب البته مستقیم از تولید کننده با قیمت ارزان بهترین روش را انتخاب کرده اید در این صورت ما می توانیم بهترین های این محصول را به شما پیشنهاد دهیم.

فروش شکلات صبحانه ایسودا

فروش شکلات صبحانه ایسودا

فروش شکلات صبحانه ایسودا aysuda می تواند ویژگی هایی را داشته باشد که مهمترین ان تولید شده با بهترین مواد اولیه و قیمت گذاری بسیار ارزان در بازار است.
کارخانه شکلات ایسودا با مدیریت برادران توکلی در تبریز فعالیت خود را دارد و توانسته محصولاتی با کیفیت از سال ۱۳۵۴ زمان تاسیس کارخانه وارد بازار ایران کند البته فروش صادراتی این برند هم که بسیار گسترده است.

صادرات شکلات ایسودا

صادرات شکلات ایسودا

صادرات شکلات ایسودا به ۱۰ ها کشور منطقه و فرا منطقه به صورت گسترده انجام می شود و توانسته بازار بسیار بزرگی را برای خود ایجاد کند، شرکت بازرگانی برکامان با توجه به اینکه در بازار تامین کننده مواد اولیه شکلات است توانسته اکثر تولیدات مشتریان خود را به بازارهای صادراتی ارسال کند.

تولید کننده شکلات صبحانه

تولید کننده شکلات صبحانه

تولید کننده شکلات به خصوص شکلات صبحانه فندقی در ایران بسیار زیاد و گسترده هستند که از این تولید کنندگان می شود به سوربن کاله، چیچک، لاردی، ایسودا، فرمند و ۱۰ ها شرکت دیگر اشاره کرد.
با توجه به کیفیت و قیمت گذاری توسط کارخانه تولید کننده شکلات صبحانه این محصول تبدیل به شکلاتی شده که در بازار مشتریان گوناگونی دارد.
با توجه به کیفیت شکلات صبحانه ها و درصد فندقی که در زمان تولید استفاده می شود قیمت گذاری می شوند که ما بهترین قیمت ها را در اختیار شما در زمان خرید قطعی قرار خواهیم داد.

صادرات انواع شکلات

صادرات انواع شکلات

برای صاردات انواع شکلات می توانید فقط نوع مورد نیاز خود را به اعلام کنید تا مستقیم از کارخانه در اختیار شما قرار دهیم و یا اینکه در صورت عدم موجودی سفارش تولید در کمترین زمان ممکن را برای شما ثبت کنیم.
در صادرات شکلات میتوانید بهترین سود ها را کسب کنید اما یک شرط دارد و ان این است که راه خرید اسان و ارزان ان را پیدا کنید برای رسیدن به این مهم با ما در ارتباط باشید.

فروش پودر کاکائو

فروش پودر کاکائو شکلات

پودر کاکائو که با ان شکلات تولید می شود ۲ نوع الکالایز و نچرال دارد که فروش متنوع این کاکائو ها با کدهای مختلف از روشن تا تیره در برندهای گوناگون در این مرکز فروش پودر کاکائو انجام می شود.
برای تولید شکلات می توانید برای خریداری هر نوع پودر کاکائو مورد نیاز خود با ما در ارتباط باشید تا علاوه بر تهیه انالیز و نمونه از ما مشاوره بگیرید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صادرات شکلات تولید کنندگان با (berkaman) بازرگانی برکامان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09127844120
پست الکترونیکی: berkamanco@gmail.com
کانال تلگرام