خانه / پودر کاکائو التین مارکا / فروش پودر کاکائو آلتین مارکا

فروش پودر کاکائو آلتین مارکا

فروش پودر کاکائو ۱۰-۱۲ التین مارکا در ۲ نوع الکالایز S9 و S8 و نچرال تولید شده در کارخانه واقع در کشور ترکیه پس از واردات در حجم های بسیار زیاد فله در پاکت های ۲۵ کیلویی در بازرگانی فروش مواد اولیه شکلات برکامان انجام می شود.
با توجه به مصرف بسیار زیاد پودر کاکائو تیره S9 در کارخانجات و کارگاه های تولیدی در ایران این محصول از محبوبیت بسیار زیادی در بازار برخوردار شده است.

فروش پودر کاکائو

فروش پودر کاکائو

فروش پودر کاکائو به دلیل اینکه ۱۰۰ ها کارخانه تولید کننده در ایران فعالیت بسیار خوبی دارند بسیار اهمیت دارد ما با توجه به تجربه و تخصصی که در زمینه فروش انواع پودر کاکائو داریم بنابراین می توانیم به صورت کاملا حرفه ای در کنار تولید کنندگان فعال در صنایع غذایی جهت تامین این محصول باشیم.

واردات پودر کاکائو نچرال

واردات پودر کاکائو نچرال

فروش مستقیم از واردات پودر کاکائو نچرال را ما در ۲ نوع التین مارکای ترکیه و مونر اسپانیا بر عهده داریم این پودر ۱۰-۱۲ که ارگانیک است خرید ان برای یک واحد تولید کننده بسیار مهم است با توجه به تنوع مشتریان جهت خرید نچرال نسبت به تولید انان ما می توانیم در بلند مدت یک تامین کننده بسیار حرفه ای و قوی برای انان باشیم.

نمایندگی فروش پودر کاکائو التین مارکا

نمایندگی فروش پودر کاکائو التین مارکا

پودر کاکائو التین مارکا دارای نمایندگی جهت واردات در ۲ نوع الکالایز و نچرال است و این نمایندگان به صورت مستقیم این محصول را به فروش نمی رسانند بلکه اقدام به واگذاری فروش به شرکت های بازرگانی می کنند و البته این موضوع باعث ایجاد بازار جانبی شده است و متاسفانه قیمت فروش این محصول را با چالش مواجه کرده است.

خرید پودر کاکائو الکالایز

خرید پودر کاکائو الکالایز

پودر کاکائو الکالایز دارای ۱۰ ها برند در بازار است و این برندها هر کدام دارای کدهای گوناگونی از تیره تا روشن هستند برای خرید این محصول بهترین کاری که می توانید انجام دهید که منجر به خریدی قابل قبول شود ارتباط با بازرگانی های تخصصی فروش است که این مرکز فروش پودر کاکائو یکی از تامین کنندگان بزرگ در بازار است.

پودر کاکائو ارزان قیمت

پودر کاکائو ارزان قیمت

در کنار انواع پودر کاکائو مرغوب ۱۰-۱۲ الکالایز و نچرال که درای قیمت های متفاوتی با توجه به برند هستند ما پودر کاکائو مخصوصی هم برای واحدهای تولید کننده داریم که دارای قیمتی بسیار ارزان است.
برای خرید پودر کاکائو ارزان قیمت باید با ما در ارتباط باشید تا علاوه بر توضیحات کامل شما را در لیست مشتریان سفارشی خود قرار دهیم.
لازم به ذکر است که دلیل پودر کاکائو ارزان قیمت فقط به کیفیت ان نیست بلکه دلایل گوناگونی از جمله چگونگی حمل و واردات این محصول و دیگر اینکه از کجا خریدرای کنید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صادرات شکلات تولید کنندگان با (berkaman) بازرگانی برکامان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09127844120
پست الکترونیکی: berkamanco@gmail.com
کانال تلگرام