خانه / کره کاکائو بابو / فروش عمده کره کاکائو خالص با بو

فروش عمده کره کاکائو خالص با بو

فروش عمده کره کاکائو خالص با بو در کارتن های ۲۵ کیلویی تولید کشورهای مختلف از جمله ایران با نام افریقانا در این بازرگانی به صورت مستقیم از واردات و یا محل تولید انجام می شود، یکی از مهمترین مواد اولیه شکلات کره کاکائو است که برای تامین ان در کنار کارخانه داران هستیم.

فروش کره کاکائو

فروش عمده کره کاکائو

  • فروش عمده کره کاکائو در بسته بندی کارتن های ۲۵ کیلویی که بیشترین مصرف را در کارخانجات تولید شکلات دارد با بهترین قیمت ها و کیفیت های موجود در بازار ایران، با توجه به اینکه کره کاکائو طبیعی ترین محصول برای تولید انواع شکلات ها است. مانند پودر کاکائو از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، بنابراین برای خرید عمده این محصول فوق العاده با خاصیت بهترین مراکز پخش را باید پیدا کنیدر توضیح این اهمیت باید به نحوه تامین و بهترین محصول و قیمت مناسب برای خرید حجمی اشاره کرد.
  • کره کاکائو به دو صورت تولید می شود:
  • کره کاکائو بوداده شده
  • کره کاکائو بدون بو
مرکز پخش کره کاکائو

مرکز پخش کره کاکائو بوداده شده و بدون بو

مرکز پخش کره کاکائو بو داده شده و بدون بو ۲۵ کیلویی یکی است و فقط در نوع محصول مورد نظر متفاوت بودن در نوع تولید است، با توجه به این توضیحات پخش کره کاکائو زمانی اهمیت پیدا می کند که:
یک وارد کننده و یا یک شرکت بازرگانی توانایی تامین به صورت حجمی و همیشگی را داشته باشد چرا که تولید کننده پس از ازمایش بر روی یک مواد اولیه تمایل دارد ان مواد تست شده و مورد تایید خود را به صورت مستمر از یک مرکز خریداری کند.
البته در جای جای این سایت توضیح داده شده که تولید کنندگان برای خرید مواد اولیه خود دقت بیشتری کنند و از ورود واسطه هایی که میان انان و تامین کنندگان قرار می گیرند جلوگیری کنند تا در نهایت بهترین محصول به همراه بهترین قیمت را برای محصول مورد نظر خود داشته باشند.

قبل از خرید بیشتر از کره کاکائو بدانیم

قبل از خرید بیشتر از کره کاکائو بدانیم

کره کاکائو یکی از روغن های گیاهی موجود در بازار جهانی است که دارای اهمیت فراوان در بین تولید کنندگان است،این محصول معمولا در زمان تولید در کارتن های ۲۵ کیلویی قرار می گیرد و وارد بازار می شود از مشخصه های کره کاکائو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طعم و عطر شکلاتی دارد
  • در دمای ۳۴ تا ۳۸ درجه به نقطه ذوب می رسد
  • چربی اشباع شده ان بین ۴۰ تا ۶۰ درجه است
  • درصد کافئین در کره کاکائو بسیار پایین است
  • مهمتر از همه کاملا فاقد کلسترول است
  • دارای اسیدی به نام اسید اولئیک است
  • مهمترین مواد اولیه در تولید شکلات تلخ است
  • مشخصه ظاهری ان رنگی زرد رنگ است
کره کاکائو چگونه تولید می شود؟

کره کاکائو چگونه تولید می شود؟

تولید کره کاکائو چگونه است؟ می شود به این نکته اشاره کرد که در تولید کره کاکائو از ۲ روش صنعتی و سنتی استفاده می شود، روش سنتی کاملا دستی است و اهالی بومی هر منطقه با ساده ترین امکانات که در اختیار دارند این محصول را از دانه خام کاکائو می گیرند مقدمه ان وجود اتش و یا حرارت و ظرفی جهت جوشاندن کاکائو های اسیاب شده است.
اما روش صنعتی که مهمترین بخش تولید عمده این محصول را تشکیل می دهد متشکل شده از ۳ بخش است:

  • پس از چیده شدن میوه کاکائو دانه کاکائو را از درون ان بیرون می اورند و به ۲ روش افتابی و یا صنعتی خشک می کنند.
  • دانه های خام کاکائو پس از خشک شدن تفت داده می شود.
  • در مرحله اخر با دستگاه های صنعتی به روش تحت فشار قرار دادن دانه کاکائو( البته دانه کاکائو اسیاب شده ) روغن ان گرفته می شود که از این روغن به کره کاکائو نام برده می شود.
عرضه جانشین کره کاکائو

عرضه جانشین کره کاکائو

فروش عمده کره کاکائو در بسیاری از موارد به دلیل قیمت بسیار زیادی که دارد تحت تاثیر عرضه جانشین کره کاکائو در اصطلاح cbs می شود این روغن جانشین که در کارتن های ۲۰ کیلویی وارد بازار می شود ۱۰۰ درصد وارداتی است و در بازار ایران برندهایی از کشور مالزی بیشترین فروش را دارند.
فروش عمده کره کاکائو و عرضه جانشین کره کاکائو معمولا در یک بازرگانی فروش عرضه نمی شود و دفاتر زیادی به صورت جداگانه فعالیت دارند، اما با توجه به تقاضای بسیار زیادی که برای این ۲ نوع کره و روغن وجود دارد فروش عمده کره کاکائو و روغن جانشین به صورت عمده در این مرکز خرید شکلات و مواد اولیه شکلات انجام می شود.

جانشین کره کاکائو چیست؟

جانشین کره کاکائو چیست؟

در تولید شکلات از کره کاکائو استفاده می شود دلیل ان هم ذوب بسیار خوب اناست که به راحتی با دمای بدن اب می شود اما متاسفانه به دلیل محدودیت های تولید ان و قیمت بسیار بایش از جانشین کره کاکائو برای تولیدات استفاده می شود این جانشین از هسته پالم و توسط تکنولژی فراکسیون تولید می شود و در ۲ مورد شکلات های قالبی و روکشی استفاده می شود.
مهمترین ویژگی روغن جانشین و یا همان cbs قابلیت قالب گیری بسیار خوب و شکنندگی خوب و در نهایت مقاومت حرارتی است که این موارد در زمان تولید بستگی به مراحل بکار رفته در ان دارد.

مرکز فروش عمده کره کاکائو خالص

مرکز فروش عمده کره کاکائو خالص

یک مرکز فروش کاکائو فروش عمده کره کاکائو را هم در کنار انواع پودر کاکائو انجام می دهد البته کره کاکائو با کیفیت ها و انالیزهای مختلفی که تولید شده در کشورهای گوناگون است در بازار بسیار است و هر کدام دارای قیمت متفاوتی برای اینکه کره کاکائو خالص را خرید کنید حتما از نمایندگی هایی این خرید را انجام دهید که مستقیم از واردات و یا تولید در اختیار شما قرار دهد.
کره کاکائو دارای ۲ نوع است که در همین سایت توضیح داده شده است بوداده شده و بدون بو که در نوع بو دار در زمان تولید فرایندی بر روی کره کاکائو انجام می شود که اصطلاحا به بو داده شده معروف می شود و هیچ تفاوتی با کیفیت بدون بو ندارد و هر۲ دارای یک قیمت هستند.
فروش عمده کره کاکائو و روغن جانشین را در این مرکز فروش پودر کاکائو بدون واسطه و با بهترین کیفیت و قیمت انجام می دهیم.

قیمت کره کاکائو

قیمت کره کاکائو خوراکی

هر محصولی در بازار دارای ۲ نوع قیمت است جزئی و کلی که نوع جزئی کره کاکائو بسیار کم است و اگر هم باشد توسط فروشگاه های فروش پودر کاکائو و یا عطاری ها انجام می شود و دارای قیمت بسیار بالایی است، قیمت کره کاکائو خوراکی که در کل همه کره کاکائو ها خوراکی هستند از نظر عمده در این سایت بررسی می شود.
کره کاکائو دارای قیمتی بالای ۱۰۰ هزار تومان است و طبیعتا در مارک های گوناگون وارد بازار می شود همین قیمت بالا یک تولید کننده را به سمت استفاده از روغن جانشین کره کاکائو کشانده است البته لازم به ذکر است که بسیاری از کارخانجات شکلات هیچ استفاده ای از روغن جانشین ندارند و کیفیت تولیدات خود را در اولویت قرار داده اند.

خرید کره کاکائو

خرید کره کاکائو خالص

کره کاکائو یک چربی زرد رنگ است و وخوراکی که از دانه کاکائو گرفته می شود از کره کاکائو برای تولید شکلات ها و بعضی پمادها و مواد ارایشی و دارویی استفاده می شود خرید کره کاکائو خالص که در کارتن های ۲۵ کیلویی قرار دارد از اهمیت بسیار زیادی برای این مجموعه های تولیدی دارد.
از مشخصه های بسیار بارز این کره کاکائو طعم و عطر کاکائویی ان است و نقطه ذوب کره کاکائو پایین تر از دمای بدن انسان است که در زمان خوردن شکلات شاهد این هستیم که به راحتی شکلات کاکائویی تولید شده از کره کاکائو اصل در دهان باز می شود.

نمایندگی فروش کره کاکائو

نمایندگی فروش کره کاکائو شیرین عسل

در ایران فقط در کارخانه شیرین عسل کره کاکائو تولید می شود و این محصول هم به نام افریقانا در ۲ نوع با بو و بدون بو وارد بازار می شود، بنابراین برای خرید این محصول می توانید با این نمایندگی فروش کره کاکائو شیرین عسل برای خریدی مستقیم ارتباط داشته باشید تا در کمترین زمان ممکن این محصول را به صورت عمده در اختیار شما قرار دهیم.

خرید اینترنتی کره کاکائو

خرید اینترنتی کره کاکائو

بسیاری از خریدهای مجموعه های تولید و فروش شکلات ایرانی که همان کارخانه های بزرگ شکلات سازی هستند به صورت اینترنتی انجام می شود بنابراین خرید اینترنتی کره کاکائو را هم در کنار بسیاری از خریدهای دیگر انجام می دهند.
البته شرکت های بزرگی در این زمینه فروش اینترنتی فعالیت دارند که مجموعه ای از مواد اولیه یک کارخانه دار را فراهم می کنند که کره کاکائو هم یکی از این مواد اولیه بسیار مهم است.

قیمت کره کاکائو شیرین عسل

قیمت کره کاکائو شیرین عسل

قیمت کره کاکائو شیرین است با ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده در نظر گرفته می شود و پایین ترین قیمت نسبت به کره های موجود در بازار است، بنابراین مقرون به صرفه است که تولید کنندگانی که نیاز بسیار زیادی به کره کاکائو دارند این برند بسیار با کیفیت ایرانی که افریقانا نام دارد را خریداری کنند.

تامین کننده پودر کاکائو

تامین کننده پودر کاکائو کارخانجات

گستردگی کارخانجاتی که مصرف پودر کاکائو در کشور ایران دارند بسیار زیاد است و طبیعتا این مجموعه های بزرگ تقاضای بسیار زیادی برای خرید عمده پودر کاکائو دارند، تامین کننده مواد اولیه این واحد های بزرگ تولیدی باید توانمند در مورد تامین انواع مورد مصرف پودر و کره کاکائو باشد.
فروش عمده کره کاکائو و پودر کاکائو در مرکز پخش شکلات و یا مواد اولیه شکلات در بالاترین سطح عرضه انجام می شود و کمتر از ۲۴ ساعت بار خریداری شده در هرکجای ایران که خریدار باشد تحویل داده می شود.

وارد کننده پودر کاکائو s9

وارد کننده پودر کاکائو s9

پودر کاکائو s9 شاید تنها پودر ۱۰۰ درصد وارداتی است که تقریبا همه خریداران و مصرف کنندگان عمده ان را می شناسند و وارد کننده اسنو بدون دغدغه فروش این پودر کاکائو ترکیه را وارد می کند، این پودر کاکائو که به التین مارکا معروف است در بازرگانی های پخش تقریبا در تمام ایران کار فروشش انجام می شود.
مساله مهم که در خرید پودر کاکائو s9 است این است که واسطه ای نباید برای خرید این محصول وجود داشته باشد تا یک مجموعه بزرگ تولیدی قیمت واقعی را مشاهده کند و برای خرید حجمی مجموعه خود هزینه ای بالاتر را نپردازد.

بازرگانی پودر کاکائو

بازرگانی پودر کاکائو

زمانی سخن از بازرگانی به میان می اید به این معنی است که در این مجموعه های شرکتی به صورت تخصصی کالایی به فروش عمده می رسد حال در زمینه واردات و یا صادرات یک یا چند محصول خاص، فروش عمده کره کاکائو و پودر کاکائو در این بازرگانی برای بازار شکلات تلخ و یا حتی شکلات های پذیرایی با روکش کاکائو هم بسیار اهمیت دارد به این صورت که خریداران عمده معمولا تولید کنندگان هستند که فرایند خرید این مجموعه ها بسیار با اهمیت است و می توانند با قیمت ها و کیفیت های بسیار مناسب بار مورد نظر خود را خرید کنند.

قیمت پودر کاکائو

قیمت پودر کاکائو

قیمت پودر کاکائو بسیار تحت تاثیر بازار ارز قرار دارد و معمولا روزانه متغیر است اما بازرگانی برکامان با توجه به گستردگی مشتریان خود در تمام نقاط کشور و تنوع پودرهای کاکائو قابل عرضه به بازار این امکان را فراهم کرده که معمولا قیمت های پودر کاکائوهای موجود خود را به بهترین قیمت ها بدون نوسانات قیمتی به دست مشتریان عمده برساند.

فروش بهترین پودر کاکائو خالص

فروش بهترین پودر کاکائو خالص

در این مرکز فروش عمده کره کاکائو بهترین پودر کاکائو خالص هم عرضه می شود، سوالی که در ذهن خواننده این مطلب می اید این است که مگر کاکائو ناخالص هم به صورت عمده عرضه می شود؟ در جواب باید به این نکته اشاره کرد که بسیاری از مارک هایی که در بازار وجود دارد معمولا دارای اصالت در تولید است اما در این بین بارهایی به صورت غیر قانونی و متاسفانه حجم بسیارزیادی وارد بازار می شود که اصالت پودرهای معروف را زیر سوال می برد.
برای خرید پودر کاکائو خالص حتما باید از مراکز فروش پودر کاکائو که دفاتر بازرگانی هستند اقدام به خرید کنید.

محل فروش پودر شکلات

محل فروش پودر شکلات

درمحل این سایت فروش عمده پودر شکلات که به صورت ویژه فعالیت داریم انواع پودرهای کاکائو با برندهای المان، اسپانیا، هلند، مالزی، اندونزی، ترکیه و در نهایت ایرانی به فروش می رسد، البته برای خریدارن شکلات صادراتی انواع این محصول را به صورت ارسال مستقیم از کارخانه انجام می دهیم.
دیگر محصولاتی که از حاصل فروش پودر کاکائو به کارخانجات تولیدی برای فروش مستقیم در نظر داریم
شکلات خرمایی و شکلات تلخ است.

وادرات پودر کاکائو

وادرات پودر کاکائو

واردات پودر کاکائو با درصد چربی ۱۰ -۱۲ در کیسه های ۲۵ کیلویی در مارک های مختلف به صورت گسترده انجام می شود در این میان بهترین سود را خریدارنی می کنند که مستقیم پودر کاکائو مورد نظر خود را در مقدار قابل توجهی خرید داشته باشند و بیشترین این خریداران را کارخانجات تولیدی تشکیل می دهند ما در بازارگانی برکامان در کنار تولید کنندگان صنایع غذایی هستیم.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صادرات شکلات تولید کنندگان با (berkaman) بازرگانی برکامان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09127844120
پست الکترونیکی: berkamanco@gmail.com
کانال تلگرام