خانه / پودر کاکائو هلندی / فروش عمده پودر کاکائو هلندی کد GT50

فروش عمده پودر کاکائو هلندی کد GT50

فروش عمده پودر کاکائو هلندی کارگیل در ایران بسیار گسترده انجام می شود کارگیلی که معروف ترین و پرفروش ترین کد ان به GT50 معروف است و به نام ۱۰-۱۲ و در کیسه های فله ۲۵ کیلویی در بازار بسیار فراوان توزیع می شود.
تولید کنندگان شکلات و بستنی و لبنیات عمده خریداران این پودر یا کیفیت هلندی هستند و سالانه این محصول را به صورت حجم های بسیار زیاد تهیه می کنند بهترین مراکز فروش پودر کاکائو کارگیل شزرکت های بازرگانی هستند.

قیمت فروش کاکائو هلندی

قیمت فروش کاکائو هلندی

قیمت فروش کاکائو هلندی مانند همه کاکائوهای دیگر در مرکز فروش کاکائو روزانه مشخص می شود و تماما بر مبنای فروش تناژ در کیسه های ۲۵ کیلویی فله ای انجام می شود.
با توجه به اینکه کاکائو هلند با کیفیتی که دارد می تواند یکی از بهترین پودرهای بازار خطاب شود اما نسبت به سایر پودرهای کاکائو دراای قیمت معقول تری است عمده خریداران این محصول با کیفیت و اصل را تولید کنندگان فعال در صنایع غذایی تشکیل می دهند.
البته لوازم قنادی فروشان هم اگر سفارشات انان را در کنار هم قرار دهیم دومین خریداران عمده پودر کاکائو هلند را تشکیل می دهند.

ارسال مستقیم پودر کاکائو GT50 از انبار

ارسال مستقیم پودر کاکائو GT50 از انبار محل واردات

پودر کاکائو هلند GT50 یا دیگر نام مارک های این محصول پس از واردات مستقیم وارد انبارهای تهران شوراباد می شود این انبارها محلی برای خرید و فروش انواع پودرهای کاکائو در ایران هستند که این معاملات را شرکت های بازرگانی انجام می دهند و ازهمین مکان بارهای خریداری شده را ترخیص و برای مشتریان ارسال می کنند.
فروش عمده پودر کاکائو هلندی با کدهای متفاوت هم به همین صورت انجام می شود هر چند عمده خریداران این محصول را کارخانه داران شهرهای مختلف در ایران تشکیل می دهند اما مهمترین مرکز توقف این محصول تهران است.

مرکز فروش انواع پودرکاکائو در ایران

مرکز فروش انواع پودرکاکائو در ایران

فروش پودر کاکائو به عنوان اصلی ترین مواد اولیه شکلات انواع مختلف دارد از ۱ کیسه ۲۵ کیلویی تا تناژ در انواع مختلف این محصول مورد درخواست مشتریان است که با توجه به نوع حجم مورد تقاضا برای خرید قیمت ها متفاوت است.
در این مجموعه بازرگانی فروش انواع پودر کاکائو تلخ و شیرین، روشن و تیره محصول کشورهای مختلف از قاره اسیا تا امریکا مورد خرید و فروش مستقیم از واردات انجام می شود که به مهمترین انها م یشود به کارگیل هلند، ناترا اسپانیا، فیوریچ مالزی، S9 ترکیه و بسیاری موادر دیگر اشاره کرد.

فروش عمده پودر کاکائو هلند

فروش عمده پودر کاکائو هلندی

فروش عمده پودر کاکائو هلندی کارگیل ۱۰-۱۲ با کدهای GT50 یا DB82 و حتی پودر فوق العاده بی نظیر بنسروپ به عنوان پودرهای درجه ۱ کشور در بازرگانی برکامان به صورت مستقیم از واردات انجام می شود.
برای خرید عمده و قیمت مناسب از همین حالا با ما در ارتباط باشید تا برای تامین همیشگی مجموعه تولیدی خود هیچ زمان دغدغه تامین نداشته باشید.

محل فروش پودر کاکائو گرکنز gerkens هلند

محل فروش پودر کاکائو گرکنز gerkens هلند

پودر کاکائو کارگیل هلند با نام تجاری gerkens دردنیا شناخته می شود گرکنز در بین خریداران در ایران زیاد خطاب نمی شود و به همان کارگیل شناخته شده است که تفاوتی در نوع محصول ندارد مهم این است که این پودر کاکائو با کیفیت که در هلند تولید می شود در بازار ایران بسیار پرطرفدار است محل فروش این محصول وارداتی در ایران اغلب تهران است و بار وادراتی پس از واردات مستقیم راهی انبارهای تهران می شود.
البته با توجه به اینکه بسیاری از کارخانه های تولید، مستقیم این محصول را خریدرای می کنند پس از استفاده در محل تولید خود مازاد نیازاین محصول را هم در بازار به فروش می رسانند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صادرات شکلات تولید کنندگان با (berkaman) بازرگانی برکامان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09127844120
پست الکترونیکی: berkamanco@gmail.com
کانال تلگرام