خانه / شوکو ویفر سوربن / فروش عمده شوکو ویفر سوربن

فروش عمده شوکو ویفر سوربن

فروش شوکو ویفر سوربن که به نام اونیکس معروف است به صورت عمده در جعبه های ۳۰۰ گرمی با تنوع میکس طعم های مینی کن سوربن در این مجموعه انجام می شود.
شوکو ویفر اونیکس که بسیار جذاب و خوشمزه تولید شده است می تواند همانند شکلات مخروطی های مینی کن سوربن بازارهای منطقه ای و جهانی را برای صادرات از ان خود کند.

فروش شوکو ویفر سوربن

فروش شوکو ویفر سوربن

فروش شوکو ویفر سوربن در قالب کارتن های ۶ عددی ۳۰۰ گرمی به صورت عمده در کنار انواع بسته بندی های مینی کن سوربن با بهترین شرایط و زمان تحویل در این مرکز فروش شکلات انجام می شود.
برای خرید محصولات شکلاتی سوربن بهترین راه تماس با ما است تا علاوه بر قیمت مناسب از بهترین زمان برای تحویل بار خود برخوردار شوید.

صادرات ویفر شوکو اونیکس

صادرات ویفر شوکو اونیکس سوربن

در زمان تولید شوکو ویفر اونیکس ۳۰۰ گرمی سوربن ۲ هدف در نظر گرفته شده است که مهمترین این اهداف فروش صادراتی محصول است که در تولید ۲۰۰ کارتن اول این اتفاق صورت گرفت و این محصول پس از تولید به کشور عمان توسط بازرگانی برکامان صادر شد.
چنانچه تصمیم صادرات شکلات مینی کن و شوکو ویفر اونیکس به کشوری را دارید بهترین راه این است که با ما در ارتباط باشید تا این محصول را مستقیم از کارخانه محل تولید تهیه کنید.

مرکز فروش شکلات مخروطی 200 گرمی

مرکز فروش شکلات مخروطی ۲۰۰ گرمی

در این مرکز فروش شکلات انواع شکلات های مینی کن سوربن کاله برای فروش داخلی و صادراتی البته در حجم های زیاد موجود می باشد که یکی از مهمترین این شکلاتی صادراتی نوع مخروطی ۲۰ عددی که به ۲۰۰ گرمی هم معروف است می باشد.
این شکلات های ۲۰ عددی در رنگ های مختلفی بسته بندی شده مانند زمرد، قهوه ای، قرمز و یا سوهانی که در زمان سفارش می توانید با توجه به طعم مورد نیازر برای خرید رنگ محصول را انتخاب کنید.

شکلات مخروطی 350 گرمی

شکلات مخروطی ۳۵۰ گرمی

از دیگر شکلات های بسته بندی گرمی مینی کن سوربن نوع ۳۵۰ گرمی است که داخل این جعبه ها میکس تمام شکلات مخروطی ها وجود دارد همین مساله هم باعث شده که خریداران عمده داخلی و صادراتی توجه بسیار زیادی به شکلات گارنت و یا شکلات مینی کن ۳۵۰ گرمی داشته باشند.

پودر کاکائو تولید شکلات

پودر کاکائو تولید شکلات

برای تولید با کیفیت هر نوع شکلاتی نیاز به خرید پودر کاکائویی است که با کیفیت باشد و این موضوع را کارخانه های تولید کننده شکلات به خوبی می دانند.
بنابراین با توجه به اینکه ما در این شرکت بازرگانی تامین کننده انواع پودر کاکائو وارداتی با کیفیت هستیم می توانیم پودر کاکائو مورد نیاز تمامی کارخانجات شکلات را در هر نوع از محصول که رنگ و طعم متفاوتی دارد را تامین کنیم.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صادرات شکلات تولید کنندگان با (berkaman) بازرگانی برکامان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09127844120
پست الکترونیکی: berkamanco@gmail.com
کانال تلگرام