خانه / قهوه فوری / فروش عمده انواع قهوه فوری ۱ کیلویی فله

فروش عمده انواع قهوه فوری ۱ کیلویی فله

فروش عمده قهوه فوری در انواع ان معمولا به صورت کارتن های ۲۵ کیلویی به صورت فله است که ما با بسته بندی انواع قهوه گلد و کلاسیک به صورت ۱ کیلویی امکان خرید عمده در این وزن را هم فراهم کرده ایم.
در خرید حجمی کارتن های ۲۵ کیلویی قیمت ها بسیار مناسب تر از نوع فله ۱ کیلویی است اما به دلیل اینکه برخی خریداران امکان خرید ۲۵ کیلویی را ندارند شرایط خرید کمتر را هم برای این دسته از مشتریان فراهم کرده ایم.

فروش عمده قهوه فوری

فروش عمده قهوه فوری

فروش عمده قهوه فوری در نوع فله بهترین نوع فروش است البته فله خود وزن های متفاونی دارد که کارتن های ۵ کیلویی شناخته شده ترین وزن ها در بازار است اما ما با توجه به نیاز مشتریان وزنه ای دیگر را هم مانند بسته های ۱ کیلویی اماده کرده ایم اما به صورت فروش عمده این موضوع انجام می شود.
فروش عمده قهوه فوری می تواند در ۳ نوع قهوه فوری گلد، کلاسیک و اسپرسو باشد که البته انواع ایرانی و خارجی دارد که با توجه به نوع محصول بهترین قیمت فروش عمده را هم می شود مشخص کرد.

قیمت قهوه فوری کلاسیک 1 کیلویی

قیمت قهوه فوری کلاسیک ۱ کیلویی

قهوه فوری کلاسیک در نوع کارتن ۲۵ کیلویی حدود کیلویی ۱۲۰ هزار تومان است در مورد بسته های ۱ کیلویی طبیعتا قیمت کمی بالاتر است البته نوع قهوه تعیین کننده قیمت نهایی است البته در کنار سفارش عمده که با توجه به این موضوعات می توانید بهترنی لیست قیمت انواع قهوه را از ما داشته باشید.
قیمت قهوه فوری کلاسیک برای خریدانی که تولید کافی میکس و کاپوچینو دارند بسیار مهم است و این دسته از مشتریان می توانند برای تهیه بهترنی قهوه های کلاسیک از همین حالا با ما در ارتباط باشند.

بسته بندی 1 کیلویی قهوه گلد فله

بسته بندی ۱ کیلویی قهوه گلد فله

قهوه گلد را با بسته بندی ۱ کیلویی در کارتن ۲۵ کیلویی برای برای خرید عمده به شما پیشنهاد می دهیم به این صورت که بسیاری از خریداران تمایل به خرید کارتن های ۲۵ کیلویی با توجه به مقدار ان ندارند و معمولا به دنبال خرید کیلویی هستند.
در خرید بسته های ۱ کیلویی قهوه گلد این موضوع قابل ذکر است که قیمت ها نسبت به نوع فله کارتنی کمی متفاوت است و خریداران با قیمت های فروش فله ای مواجه نمی شوند.

سایت فروش انواع قهوه فوری 1 کیلویی

سایت فروش انواع قهوه فوری ۱ کیلویی در بازار

سایت فروش انواع قهوه فوری ۱ کیلویی، در بازار ۲ نوع قهوه فوری بسیار زیاد دیده می شود قهوه های فوری که در ظرف های شیشه ای قرار دارد و به صورت ۱۰۰ گرمی به فروش می رسد و دوم اینکه کارتن های ۲۵ کیلویی که توسط کارخانه تولید کننده وارد بازار می شود.
ما در این سایت نوع دیگر قهوه که به صورت ۱ کیلویی بسته بندی می شود را با بهترین کیفیت در نوع قهوه و بسته بندی های زیبا به مشتریان خود یشنهاد می دهیم.
با این روش خریداران عمده می توانند نوع ۱ کیلویی را هم به محص.لات خ.د جهت فروش عمده اضافه کنند البته با قیمت های نزدیک به فروش فله ای این محصول.

مرکز پخش شکلات همراه قهوه

مرکز پخش شکلات همراه قهوه

شکلات ۲ سرپیچ مهمترین و معروفترین شکلات هایی است که همراه قهوه در کافی شاپ ها سرو می شود این نوع شکلات با مارک معروف باراکا در اذهان در کنار قهوه نقش بسته است، اما ما با توجه به قیمت بالای باراکا نوع دیگر ۲ سرپیچ را با همان کیفیت اما ارزان تر را به مشتریان عمده خود سفارش می دهیم تا دست خریداران برای تهیه این محصول به صورت ارزان قیمت بازتر باشد.

تامین قهوه فوری کافی میکس و کاپوچینو

تامین قهوه فوری کافی میکس و کاپوچینو

در تولید کافی میکس و کاپوچینو نوع قهوه فوری که در ترکیب ان میکس می شود از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است بنابراین می توانید با توجه به نوع قهوه مورد احتیاج خود بهترین کیفیت های موجود در بازار را از ما داشته باشید تا در زمان میکس محصول شما از با کیفیت مرغوب تولید شود.
دانه قهوه می تواند مشخص کننده کیفیت قهوه های فوری باشد اما با توجه به اینکه در تولید قهوه فوری مشخص نیست که چه دانه قهوه ای توسط کارخانجات تولیدی استفاده می شود، بنابراین بهترین راه شناخت کیفیت در قهوه های فوری استفاده از تجربیات مصرف کنندگان است که ما به راحتی این اطلاعات را به دلیل همکاری با بسیاری از تولید کنندگان در اختیار داریم.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صادرات شکلات تولید کنندگان با (berkaman) بازرگانی برکامان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09127844120
پست الکترونیکی: berkamanco@gmail.com
کانال تلگرام