خانه / زرشک / فروش زرشک و زعفران و شکلات فله

فروش زرشک و زعفران و شکلات فله

فروش زرشک و زعفران در کنار انواع شکلات های تولید ایران ۳ محصولی هستند که ما با توجه به نیاز بازار در اختیار داریم ، ۲ نوع زرشک و ۵ نوع زعفران در کنار انواع شکلات های با کیفیت تولید شده در گوشه وکنار کشور را برای فروش صادراتی و داخلی به شما پیشنهاد می دهیم.
برای برخورداری از بهترین محصولات کشاورزان در خصوص زرشک و زعفران و انواع شکلات های مرغوب با ما در ارتباط باشید.

فروش زرشک و زعفران

فروش زرشک و زعفران

فروش زرشک و زعفران که ۲ نوع محصول جهانی تولید ایران است در انواع مختلف ان را به مشتریان خود یشنهاد می دهیم این محصولات کاملا ایرانی دارای انواع مختلفی هستند که یک تاجر با توجه به نوع نیاز خود می تواند با ما برای تامین همراه باشد.
به طور کل در بازارهای داخلی و صادراتی محصولاتی همچون زرشک و زعفران و تنقلات مانند شکلات در کنار هم مورد خرید و فروش قرار میگیرند بنابراین ما در مجموعه برکامان تمامی این محصولات تولید داخل را با کیفیت و حجم های بالا مورد خرید و فروش قرار می دهیم.

فروش شکلات

فروش شکلات
فروش شکلات که تعداد زیادی را هم شامل می شود محصولات مختلفی از کارخانجات فعال در کشور را می شود پیشنهاد داد شکلات های ایرانی از محبوبیت زیادی در بازارهای جهانی برخوردار هستند و علت ان هم استفاده مواد اولیه مرغوب در تولید ان است از جمله مهمترین مواد اولیه در تولیدات شکلات از پودر کاکائو می شود یاد کرد.

فروش صادراتی زعفران

فروش زعفران

فروش صادراتی زعفران در خصوص ۲ نوع زعفران نگین بیشتر مورد نظر است علت این موضوع سالم بودن پرچم های زعفران است که در زعفران نگین وجود دارد درکنار شکل ظاهری زعفران های نگین عطر بسیار بالا و طعم بی نظیر در کنار رنگ دهی فوق العاده از موارد مورد اهمیت این زعفران صادراتی می باشد.

خرید زرشک از کشاورزان

خرید زرشک از کشاورزان

ایران یکی از بزرگترین تولید کنندگان زرشک در دنیا است و طبیعتا بازارهای صادراتی بسیار زیادی هم برای کشاورزان ایران پیش رو است اما چگونگی فروش مستقیم کشاورزان به خریداران صادراتی را با ما در بازرگانی برکامان تجربه کنید.

صادرات انواع زرشک

صادرات انواع زرشک

صادرات انواع زرشک ایرانی در مورد ۲ نوع زرشک دانه اناری و زرشک پفکی مورد بحث است که مخصوصا نوع پفکی ان مورد توجه کشورهای دنیا قرار دارد این زرشک ها از نظر جمع اوری محصول و نوع خشک کردن متفاوت هست، در واقع محصول یکی می باشد اما نحوه خشک کردن تفاوت این ۲ نوع را از نظر ظاهری و قیمتی مشخص می کند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صادرات شکلات تولید کنندگان با (berkaman) بازرگانی برکامان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09127844120
پست الکترونیکی: berkamanco@gmail.com
کانال تلگرام