خانه / روغن جایگزین / فروش روغن جایگزین کره کاکائو IFFCO

فروش روغن جایگزین کره کاکائو IFFCO

فروش روغن جایگزین کره کاکائو عمده در کارتن های ۲۰ کیلویی تولید شده در کشورهایی مانند مالزی با برند IFFCO را به صورت مستقیم از انبار و یا سردخانه محل واردات انجام می دهیم.
برای خرید بدون هیچ دغدغه ای برای تامین می توانید با ما در ارتباط باشید تا با دریافت لیست بهترین قیمت و موجودی بتوانید برای مجموعه تولیدی خود و یا برای تامین مشتریان خود این محصول که روغن جانشین کره کاکائو که در اصطلاح cbs گفته می شود را تهیه کنید.

شرکت بازرگانی فروش انواع روغن CBS

شرکت بازرگانی فروش انواع روغن CBS

معمولا محصولات وارداتی را باید از شرکت هایی که به صورت تخصصی در خرید و فروش ان محصول فعالیت دارند تهیه کرد که روغن CBS هم از این نوع محصولات است که انواع ان را که اسیایی و اروپایی است را می توانید به صورت مستقیم در کارتن های فله ۲۰ کیلویی وارد می شود را از مجموعه برکامان خریداری کنید.

فروش روغن جایگزین کره کاکائو

فروش روغن جایگزین کره کاکائو

فروش روغن جانشین کره کاکائو مخصوصا انواع کره های مالزی از قبیل IFFCO و یا روغن شرکت معروف ISF به نام wbb fat را به صورت عمده در کارتن های ۲۰ کیلویی مستقیم از انبار و یا سردخانه محل واردات انجام می دهیم.
با توجه به نوع نیاز شما تولید کنندگان در مورد ۲ نوع روغن cbs قالبی و یا پوششی بهترین برند این محصول را با قیمت مناسب در اختیار شما قرار خواهیم داد.

فروش روغن cbs و نارگیل

فروش روغن cbs و نارگیل

روغن نارگیل بشکه های ۱۹۰ لیتری و یا انواع روغن های جانشین کره کاکائو cbs که در کارتن های ۲۰ کیلویی توسط تولید کننده ان قرار گرفته است را با مارک های مختلف به فروش عمده می رسانیم.
پودر نارگیل در ۲ نوع خشک و چرب را هم در کیسه های ۲۵ کیلویی و ۵۰ کیلویی می توانید از مجموعه بازرگانی ما خریدرای کنید.

تامین کننده انواع مواد اولیه شکلات

تامین کننده انواع مواد اولیه شکلات

در تولید شکلات و یا کیک و کلوچه انواع مواد اولیه از قبیل پودر کاکائو، کره کاکائو، روغن cbs، روغن و پودر نارگیل، اسید سیتریک و ۱۰ ها نوع مواد اولیه دیگر مورد نیاز است که ما تامین کننده عمده این محصولات هستیم.
برای یک تولید کننده شکلات تامین بسیار اهمیت دارد اما با توجه به واسطه هایی که در اطراف یک کارخانه بزرگ هستند این امکان برای یک واحد بسیار کم است که ما از همین سایت اعلام امادگی می کنیم که در کنار شما به صورت فروش مستقیم قرار می گیریم.

فروش از واردات روغن cbs

فروش از واردات روغن cbs

بهترین روش فروش در مورد روغن cbs  که در کارخانجات تولید شکلات و کیک و شیرینی مصرف بسیار زیادی دارد روش عرضه مستقیم از واردات است که ما در حجم های کانتینر به بالا مستقیم از بندرعباس تامین می کنیم و در حجم های تناژ از محل نگهداری در انبارها و سردخانه های تهران در اختیار خریداران قرار می دهیم.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صادرات شکلات تولید کنندگان با (berkaman) بازرگانی برکامان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09127844120
پست الکترونیکی: berkamanco@gmail.com
کانال تلگرام