خانه / پودر کاکائو مونر / فروش از واردات پودر کاکائو مونر

فروش از واردات پودر کاکائو مونر

فروش پودر کاکائو مونر moner اسپانیایی ۱۰-۱۲ نچرال فله ۲۵ کیلویی که محصولی بسیار با کیفیت است را از محل انبارهای نگهداری مستقیم از واردات را در بازرگانی برکامان انجام می دهیم.
پودر کاکائو در ۲ نوع الکالایز و نچرال ( طبیعی ) در حجم های بسیار بالا وارد کشور می شود و به دلیل وجود تولید کنندگان زیادی که در ایران وجود دارند رقابت بر سر خرید و فروش این محصول فوق العاده کاربردی بسیار زیاد است.

فروش پودر کاکائو

فروش پودر کاکائو مونر

فروش پودر کاکائو مونر ۱۰-۱۲ نچرال با کیفیت فوق العاده خوب و فراوری شده از بهترین دانه خام کاکائو در کشور اسپانیا، مخصوص تولید کنندگان فعال در صنایع غذایی در ایران در حجم های تناژ به صورت مستقیم انجام می شود.
پودرهای کاکائو با نام و نشان کشورهای مختلف وارد ایران می شود که در این بین برخی از این نام ها از اولویت برای خرید کارخانه داران قرار می گیرد ما تامین کننده این موارد هستیم.

نمایندگی خرید پودر کاکائو نچرال ترکیه

نمایندگی خرید پودر کاکائو نچرال ترکیه

در بین پودرهای کاکائو نچرال مانند الکالایز محصول التین مارکای ترکیه در ایران دارای برندی نام اشنا شده و همه این کارخانه را با نام S9 می شناسند، برای خرید هر۲ محصول نچرال و الکالایز می توانید به نمایندگی های خرید مستقیم که معمولا شرکت های بازرگانی هستند مراجعه کنید.
به طور کل پودر کاکائو بازار بسیار گسترده ای دارد و مساله تامین مستمر این محصول از اهمیت بسیار زیادی برای یک تولید کننده برخوردار است.

راه های خرید پودر کاکائو

راه های خرید پودر کاکائو عمده

راه های خرید پودر کاکائو ۲ نوع است یا اینکه از واسطه ها خریداری کنید که عمدتا عمده فروشان شهرهای مختلف هستند و یا از بازرگانی های فروش این محصول که یا خود وارد کننده هستند و یا اینکه پودر کاکائو را پس از واردات در اختیار گرفته اند و این محصول را به فروش می رسانند.

فروش مستقیم از بنگاه واردات پودر کاکائو

فروش مستقیم از بنگاه واردات پودر کاکائو

فروش مستقیم از بنگاه های نگهداری پودر کاکائو که پس از واردات در انجا قرار می گیرد بهترین فروشی است که یک تولید کننده و یا عمده فروش با ان روبرو می شود بنابراین ما با در اختیار داشتن انواع پودر کاکائو در انبارهای پایتخت که معمولا در شوراباد هستند می توانیم تامین کننده بسیار مناسبی برای واحدهای تولیدی باشیم.

مرکز فروش تخته پوششی کاکائو

مرکز فروش تخته پوششی کاکائو

در کنار پودر کاکائو که مصرف بسیار زیادی دارد تعداد زیادی از کارگاه های کوچکتر تمایل به تولید شکلات هستند که از نوع تخته ای استفاده می کنند این شکلات تخته ای ها دارای تنوع بسیار زیادی هستند که با نام پوششی شناخته می شوند که از مهمترین این محصول می شود به پوششی کاکائو اشاره کرد که مصرف بسیار زیادی دارد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صادرات شکلات تولید کنندگان با (berkaman) بازرگانی برکامان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09127844120
پست الکترونیکی: berkamanco@gmail.com
کانال تلگرام