خانه / پودر قهوه اسپرسو / خرید عمده پودر قهوه اسپرسو

خرید عمده پودر قهوه اسپرسو

خرید پودر قهوه اسپرسو عمده از نوع کارتنی ۱۸ کیلوگرمی مولتی کافه تا ۲۵ کیلویی انواع هندی، برزیلی و ویتنامی را می توانید از بازرگانی برکامان با بهترین قیمت و ارسال سریع روزانه داشته باشید.
پودر قهوه تاسپرسو فوری نوعی قهوه فوری است که دارای عطر و طعم و کافئین خوبی است این پودر قهوه از بهترین دانه های قهوه روبوستا که در کشورهای مختلف تولید می شود به دست می اید.

خرید پودر قهوه اسپرسو

خرید پودر قهوه اسپرسو

خرید پودر قهوه اسپرسو فوری از این جهت اهمیت دارد که این کارتن های فله ۲۵ کیلویی مورد استفاده بسیاری از مشتریان فعال در زمینه صنایع بسته بندی برای تولید انواع ساشه های گرمی و یا استفاده در محصولاتی همچون کافی میکس و کاپوچینو می باشد.
قهوه اسپرسو در ایران بیشتر با نام ۳ کشور معروف شناخته می شود که عبارتند از هند، ویتنام و برزیل البته محصولاتی دیگری هم در بازاربه چشم می خورد که جزء محصول مولتی کافه مشهد بقیه موارد زیاد شناخته شده نمی باشند.

مرکز فروش پودر قهوه اسپری درایر هندی

مرکز فروش پودر قهوه اسپری درایر هندی

در بین قهوه های اسپرسوی موجود در بازار که این قهوه به اسپری درایر هم معروف است نوع هندی ان که شامل برندهای مختلف می شود از محبوبیت و مرغوبیت بسیار خوبی بین مشتریان برخوردار است بنابراین این قهوه های اسپری درایر هند را به صورت عمده در تناژ قابل توجهی تامین کننده هستیم.

عمده فروشی قهوه فوری

عمده فروشی قهوه فوری

با توجه به وجود ۳ نوع قهوه فوری در بازار که قهوه فوری گلد و کلاسیک و اسپرسو را شامل می شود بنابراین مرکزی برای خرید عمده این محصولات که بتواند تامبن کننده بسیرا حوبی باشد نیاز است ما به عنوان تامینن کننده پودر کاکائو و دانه قهوه این تنوع قهوه فوری را هم فعالیت داریم تا یک خریدار بتواند در کوتاه ترین زمان ممکن بهترین خرید را د اشته باشد.

خرید قهوه گلد تاتا از اصفهان

خرید قهوه گلد تاتا از اصفهان

در میان شهرهای ایران تاجران و وارد کنندگان بسیار زیادی در زمینه واردات محصولاتی چون قهوه و پودر کاکائو وهمچنین مواد اولیه شکلات فعلیت دارند که در این بین به اصلی ترین مرکز واردات قهوه مخصوصا قهوه فوری تاتا در اصفهان می شود اشاره کرد.
قهوه تاتا دارای کارتن های ۲۵ کیلوگرمی می باشد که در کشور هند از بهترین دانه های قهوه تولید می شود و راهی بازارهای دنیا مخصوصا ایران می شود.

قهوه بستنی عمده

قهوه بستنی عمده

برای تولید بستنی و شکلات علاوه بر تامین پودر کاکائو مورد نیاز تولید کنندگان که نوع ۱۰-۱۲ است قهوه مورد نیاز این واحدهای تولیدی که همان انواع کلاسیک است را با بهترین کیفیت های ایرانی و خارجی در کنار نوع قهوه فوری اسپرسو با بهترین قیمت ها تامین می کنیم.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صادرات شکلات تولید کنندگان با (berkaman) بازرگانی برکامان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09127844120
پست الکترونیکی: berkamanco@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید دانه کاکائو

خرید دانه کاکائو آفریقا در ایران

خرید دانه کاکائو افریقا در قالب کیسه های ۵۰ کیلویی در ایران را می توانید …

کانال تلگرام