خانه / شکلات تخته ای / خرید شکلات تخته ای رنگی

خرید شکلات تخته ای رنگی

خرید شکلات تخته ای رنگی به صورت تخته های ۳ کیلویی که ۴ تخته یک کارتن ۱۲ کیلویی را تشکیل می دهد به صورت عمده مستقیم از کارخانه محل تولید را می توانید روزانه انجام دهید.
با توجه به مصرف بسیار بالای واحدهای تولیدی که در بخش شکلات و کیک و شیرینی فعال هستند از این محصول اهمیت خرید با کیفیت و قیمت ارزان این شکلات تخته ها را ۲ چندان کرده است.

خرید شکلات تخته ای

خرید شکلات تخته ای

خرید شکلات تخته ای کیلویی که در واقع ۴ نوع را در کارتن های ۱۲ کیلویی شامل می شود عبارتند از شکلات تلخ تخته ای، شکلات کاکائویی، شکلات cbs، شکلات رنگی را می توانید با بهترین کیفیت در این مرکز فروش شکلات به صورت عمده انجام دهید.

تولید کننده شکلات تخته

تولید کننده شکلات تخته

تولید کننده های شکلات تخته بسیار پراکنده هستند که از مهمترین مراکز فروش این محصول می شود به تهران اشاره کرد ما برای اینکه مشتریان شکلات تخته ای که با ما در ارتباط هستند را به راحتی تامین کنیم با تولید کننده های بسیار زیادی در ارتباط هستیم تا از نظر قیمت و کیفیت همکاری خوبی با مشتریان داشته باشیم.

صادرات شکلات تخته ای

صادرات شکلات تخته ای

صادرات شکلات تخته ای ۳ کیلویی به کشورهای همسایه از حجم قابل توجهی برخوردار است به این دلیل که اکثر تولید کنندگان که در کشورهای دیگر فعالیت دارند به این نتیجه رسیده اند که از مواد اولیه های موجود در بازار ایران استفاده کنند که این خود باعث رونق صادراتی محصولات ایرانی شده است.

مراکز فروش شکلات

مراکز فروش شکلات

مراکز فروش عمده شکلات ایرانی را می شود در گوشه و کنار کشوردر شهرهای بزرگ دید اما بهترین مرکز فروشی که بشود در رابطه با ان به نتیجه مطلوبی رسید ان است که مستقیم از تولیدات کارخانه برای مشتریان خود بار ارسال کند.
با توجه به اینکه تهران در مسیر رفت و امد تاجران داخلی و خارجی است این موضوع این شهر را تبدیل به مهمترین مرکز پخش شکلات در ایران کرده است.

پودر کاکائو تولید شکلات

پودر کاکائو تولید شکلات

پودر کاکائو ۱۰-۱۲ دارای ۲ نوع الکالایز و نچرال است که در ایران مورد توجه تولید کنندگان شکلات تخته ای و شیرینی قرار گرفته است این محصول به صورت اصل در پاکت های ۲۵ کیلویی وارد کشور می شود.
پودر کاکائو نچرال از تنوع زیادی در بازار ایران برخوردار نیست و حدود ۲ یا ۳ نوع که تولید شده کارخانجات کشورهایی همچون ترکیه و اسپانیا است.
اما در مورد پودر کاکائوالکالایز باید به این مطلب اشاره کرد که هر برندی از کشور مورد نظر دارای کدهای روشن تا تیره است که تمامی این پودرهای موجود در ایران را تامین می کنیم.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صادرات شکلات تولید کنندگان با (berkaman) بازرگانی برکامان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09127844120
پست الکترونیکی: berkamanco@gmail.com

مطلب پیشنهادی

شکلات تخته ای

فروش شکلات تخته ای مخصوص ارده شکلاتی

فروش شکلات تخته ای مخصوص ارده شکلاتی در کارتن های ۱۲ کیلویی که ۴ تخته …

کانال تلگرام