خانه / روغن Moi cbs / خرید روغن جانشین کره کاکائو Moi cbs

خرید روغن جانشین کره کاکائو Moi cbs

خرید روغن Moi cbs که به نام جانشین کره کاکائو معروف است فله در کارتن های ۲۰ کیلویی برای مصارف کارخانجات مختلف در تولید شکلات و شیرینی و بستنی به عن.ان مواد اولیه مهم در حجم های بسیار زیاد انجام می شود.
با توجه به قیمت بسیار بالای کره کاکائو تولید کنندگان جهت تولید محصولات خود اقدام به خرید روغن جانشین می کنند که شاید قیمتی حدود ۳۰ درصد کره کاکائو داشته باشد.

خرید روغن Moi cbs

خرید روغن Moi cbs

خرید روغن Moi cbs در ۲ نوع قالبی و روکشی در کارتن های ۲۰ کیلویی فله، این محصول تولید شده در کشور مالزی است و البته نسبت به دیگر برندهای تولید مالزی کمی ارزان تر است و اون موارد مشابه از دید تولید کنندگان دارای کیفیت بهتری هستند.
لازم به ذکر است که روغن جایگزین کره کاکائو Moi در بازار ایران در بین تولید کنندگان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و سالانه حجم های بسیار زیادی پس از واردات خرید و فروش می شود.

فروش از واردات انواع روغن جایگزین

فروش از واردات انواع روغن جایگزین کره کاکائو

روغن جایگزین کره کاکائو در انواع مختلف اروپایی که کارگیل هلند از معروف ترین انها است تا اسیایی که روغن های cbs مالزیایی است در بازرگانی فروش مواد اولیه شکلات مستقیم از واردات به فروش عمده می رسد.
با توجه به نوع سفارش در مورد روکشی و قالبی این محصول مقدار درخواست خود را به ما اعلام کنید تا از بهترین قیمت ها با بهترین شرایط برای ارسال بهره مند شوید.

مرکز فروش کاکائوهای وارداتی

مرکز فروش کاکائوهای وارداتی

یکی دیگر از مواد اولیه های بسیار مهم پودر کاکائو ۱۰-۱۲ است که در بازار با کیسه های ۲۵ کیلویی پس از واردات عرضه می شود در این مرکز فروش پودر کاکائو می توانید انواع مختلف این محصول را با پایین ترین قیمت بازار در اختیار داشته باشید.
شکلات تلخ تخته ای که با مرغوب ترین کاکائوهای وارداتی تولید می شود به صورت مستقیم از این مرکز پخش با بهترین شرایط در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

فروش  روغن سی بی اس

فروش روغن سی بی اس WBB FAT مالزی

از دیگر روغن سی بی اس های مالزی برند WBBFAT است که در نوع قالبی مشتریان بسیار زیادی دارد این جانشین کره کاکائو در کارتن های ۲۵ کیلویی قرار دارد و پس از واردات در محل سرخانه در تهران نگهداری می شود.
برای خرید در حجم های بالای ۱ تن از شرایط تخفیف قیمتی قرار می گیرید البته برای اطلاع از موجودی محصول و بهترین قیمت خرید از همین حالا با ما در ارتباط باشید.

قیمت روغن جایگزین کره کاکائو

قیمت روغن جایگزین کره کاکائو

پس از بررسی برندهای موجود cbs در بازار در خصوص موجودی نحوه قیمت گذاری این محصول از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است با توجه به قیمت بالای کره کاکائو و عدم تامین به موقع شما می توانید پایین ترین قیمت روغن های سی بی اس را برای خرید عمده از ما دریافت کنید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صادرات شکلات تولید کنندگان با (berkaman) بازرگانی برکامان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09127844120
پست الکترونیکی: berkamanco@gmail.com
کانال تلگرام