خانه / پودر قهوه اسپرسو / خرید دانه کاکائو آفریقا در ایران

خرید دانه کاکائو آفریقا در ایران

خرید دانه کاکائو افریقا در قالب کیسه های ۵۰ کیلویی در ایران را می توانید مستقیم از بازرگانی برکامان که مرکز فروش انواع ۲ نوع پودر کاکائو الکالایز و نچرال هست را با بهترین قیمت و کیفیت بسیار بالا داشته باشید.
تامین دانه خام کاکائو به دلیل اینکه دستگاه های فراوری ان در ایران زیاد وجود ندارد کاری دشوار است اما ما با توجه به اینکه در زمینه پودر کاکائو فعالیت داریم اقدام به تامین این دانه با ارزش از لحاظ تغذیه کرده ایم بنابراین برای خرید مستقیم دانه خام کاکائو افریقایی با ما درارتباط باشید.

خرید دانه کاکائو

خرید دانه کاکائو افریقا

خرید دانه کاکائو افریقا می تواند برای مصرف کنندگان این محصول به دلیل کیفیت بالایی که این محصول دارد بسیار جذاب باشد، دانه خام کاکائو افریقا در قالب گونی های ۵۰ کیلویی که توسط کشاورزان منطقه پر می شود البته زیر نظر شرکت های صادر کننده محصول وارد بازار دنیا می شود.
مواردی که دانه خام کاکائو در راس تولید انها می باشد پودر کاکائو در کنار کره کاکائو می باشد که این فرایند را کارخانه های فراوری دانه خام کاکائو در کشورهای صنعتی انجام می دهند.

خرید دانه کاکائو

خرید دانه کاکائو در ایران

خرید دانه کاکائو در ایران کمی دشوار است دلیل ان هم عدم واردات در حجم های بالا می باشد اما اگر خرید این محصول را مستقیم در حجم های معمولی بخواهید داشته باشید با بازرگانی برکامان در خصوص کیسه های ۵۰ کیلویی در ارتباط باشید.
البته در صورت سفارش وزن های بالای این دانه های خام کاکائو در کنار شما برای واردات محصول خواهیم بود، ما می توانیم انواع پودر کاکائو و دانه خام کاکائو مورد نیاز شما را به صورت مستقیم از انبارهای محل وادرات در ایران تحویل شما بدهیم.

قیمت هر کیلو دانه کاکائو

قیمت هر کیلو دانه کاکائو

هر کیلو دانه خام کاکائو با توجه به اینکه این محصول در بازار فراوران نیست از ارزش بالایی برخوردار است البته با توجه به میزان حجمی خریداران شاید قیمت ها کمی پایین تر باشد برایب اینکه از مبلغ دقیق هر کیلو دانه خام کاکائو با توجه به موجودی محصول اطلاع پیدا کنید تنها راه ارتباط با بازرگانی برکامان می باشد.

دانه کاکائو گرمی

دانه کاکائو گرمی

در حال حاظر با توجه به اینکه اکثر خریداران دانه خام کاکائو را مشتریانی با خرید های گرمی تشکیل می دهند این مجموعه بازرگانی این امکان را برای فروش دانه کاکائو از وزن های گرمی ۵۰ گرم به بالا را فراهم کرده است تا مشتریان خانگی که مصارف شخصی دارند از خرید این محصول فوق العاده پر خاصیت از لحاظ تغذیه محروم نمانند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صادرات شکلات تولید کنندگان با (berkaman) بازرگانی برکامان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09127844120
پست الکترونیکی: berkamanco@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید پودر قهوه اسپرسو

خرید عمده پودر قهوه اسپرسو

خرید پودر قهوه اسپرسو عمده از نوع کارتنی ۱۸ کیلوگرمی مولتی کافه تا ۲۵ کیلویی …

کانال تلگرام